Wilczy Zew
'Oto Pierwszy Rozdział Bajki'
Czyli to co każdy użytkownik musi przeczytać, a następnie przestrzegać. Ponieważ za łamanie praw forum grozi surowymi karami, czy konsekwencjami.
Aby zagrać w to RPG należy tylko zapisać się do wybranego ogniwa, czy samotników. Ten właśnie dział ma Ci pomóc. Pamiętaj, że póki nie otrzymasz koloru i rangi to nie możesz uczestniczyć w fabule.
W tym temacie znajdziesz informacje na temat szczeniąt, które właśnie przyszły na świat i czekają na nowego użytkownika albo można oddać swe konto w inne łapki, czy poprosić o usunięcie.
Krok po kroku dotrzesz do perfekcji. Ten właśnie dział ma na celu pomóc, czyli nowym użytkownikom w zdobyciu wiedzy albo doświadczonym graczom w uzupełnieniu niewiedzy.
Najnowsze wieści wypływające ze twojej strony, czyli nieobecność na forum, rezerwacja postaci są umieszczane tutaj. Jednak też możesz uczestniczyć w konkursach, ankietach albo poszukań nowej rodziny, czy drugiej połówki.
Tutaj można brać udział w konkursach. W takich ja danie prac na głowne logo, czy loga do ogniw, itp.
Każdy użytkownik, który kogoś przyuważył za złamanie regulaminu to może tu zamieścić skargę, pytanie albo propozycję.
Ogniwo Ciętej Kości
Duże obozowisko ogniwa znajduje się tuż przy mrocznym cmentarzysku. Tam wilki głównie wypoczywają, aby potem ruszyć w akcję. Pomiędzy grobami można zgubić drogę, a wilki odbierają wolność każdemu kto stanie im naprzeciw.
Tutaj znajduje się spis ogniwa.
Tutaj przeprowadzane będą wszelkie, ważne narady i zgromadzenia. A także różne posiedzenia Ogniwa.
"Wejdź do niej a zaraz Cię nie będzie na tym "pięknym"świecie"- taki głos słychy każdy zbliżający się do tych pieczar. Jeżeli odważysz się wejść do niej powiedz o tym wszystkim by już nigdy Cię nie zobaczyli. W tych jaskiniach musisz wykazać się rozsądkiem i umysłem, wątpię że go masz.
Cmentarz nad, którym zawsze widnieje gęsta mgła. Nikt do tej pory nie doszedł do grobu zmarłego króla.Wszyscy się dusili lub umierali z braku sił. tylko jeden wilk zdoła "odgarnąć" mgłę i zapanować całym światem. Może to będziesz właśnie ty! Spróbuj swojego szczęścia w pokonaniu mgły śmierci.
Dlaczego właśnie ożywionych a nie normalnych cieni. Przekonaj się o tym sam. Wejście do tej wioski grozi utrata swojego cienia. Blask księżyca jaki pada na wioskę ożywia cienie, które przeważnie uciekają od swoich właścicieli. Jak wyjdziesz z tej mrocznej wioski nie licz na to, że Twój cień będzie przy Tobie. Już nigdy go nie odnajdziesz, może on tylko wrócić jeśli sam będzie tego chciał.
Szpital, do którego trafiają zmarli, nie po to by ich ratować, przecież było by to bez sensu. Trafiają oni tam po to aby zrobić z nich istoty niepokonane. radzę trzymać się od niego z daleka często właśnie koło niego tracą życie niewinni. Jeżeli jesteś na tyle głupi wejdź tam a potwory zrobią z Ciebie jednego z nich, naprawdę tego chcesz? Zastanów się później już nie ma odwrotu.
Ogniwo Wiecznej Nadziei
Tutejsze obozowisko znajduje się w lesie, gdyż wilki korzystają z nadziei jaką im nosi przyroda, czy matka natury. Dbają o wszelką roślinną, czy zwierzęta. Ktokolwiek odbierze życie zwierzęciu będzie miał sumienie do końca życia.
Tutaj znajduje się spis ogniwa.
Tutaj przeprowadzane będą wszelkie, ważne narady i zgromadzenia. A także różne posiedzenia Ogniwa.
Dlaczego Złote Jaskinie?Dlatego, że pada na nie słońce, które odbijając się tworzy z nich złote i lśniące groty. Nasi przodkowie przed laty odnaleźli je i nazwali "Aukso Urvas" w przetłumaczeniu Złote Jaskinie. Niedaleko nich znajdują się tereny naszych wrogów ale i także wilków, z którymi mamy dobry stosunek.
Ta rzeka nazwana została rubinową ze względu na jej podłoże. Na jej dnie można odkryć wiele ciekawych i zaskakujących przedmiotów, lecz jej najpotężniejszym skarbem jest Kamień Czasu. Zrobiony jest on z rubinów zasypanych grubą warstwą piasku dna tej rzeki. Jeśli chcesz poznać jego tajemnice zacznij poszukiwania!
Jest to ogród, w którym na skutek wielkiego wylewu wody z jego ziemi wyrosły małe chodź piękne stokrotki. Ogród ten otoczony jest murem częściowo zrujnowanym. Za ogrodem stoi stara wierzba, pod którą w pełnię księżyca pojawiają się gobliny. Jeśli dotknął jednego z kwiatów, umiera gdyż ich siła jest zbyt wielka. Stokrotki mają magiczną moc nikt jeszcze nie wie jaką lecz każdy chce ją poznać.
Są to Ruiny Starego Zamku za czasów naszych przodków. Został on najpierw okradziony a później zburzony przez niejakiego Zmirallha. Przy zamku znajduje się mały lasek, w którym polujemy jak i nasi przodkowie to robili.
Ogniwo Samotnych Skał
Ich obozowisko znajduje się na najwyższej górze z dala od ludzkich domostw. Wilki stamtąd mają doskonałą widoczność na las, czy ludzi. Czasami schodzą do podziemi, ale zapuszczenie się w ich teren przez obcego wilka jest niedopuszczalne.
Tutaj znajduje się spis ogniwa.
Tutaj przeprowadzane będą wszelkie, ważne narady i zgromadzenia. A także różne posiedzenia Ogniwa.
Na tym wzgórzu, przed laty uśmiercano wrogów ogniwa. Tak jest i teraz, miejsce położone wysoko ponad chmury jest specjalnie przygotowane. Znajdują się tam:kamienny stół i kosa.W obecnej chwili będą tam dokonywane uśmiercanie wilków, które odejdą lub zagrożą ogniwu.
Dolina przez którą płynie strumień. Na dnie strumienia są ostre kamienie. Nie łatwo dostać się na drugą stronę niepokaleczonym. Przy strumieniu znajdują się hamaki z wielkich liści Koakowca.Drzewa obwieszonego dorodnymi jabłkami, drzewo te nigdy nie traci liści na jesień.Ono po prostu nigdy nie umiera. Na samym czubku drzewa znajduje się korona ogniwa, lecz tylko alfa potrafi ją zdjąć.
Trzy Lasy ułożone w trójkąt spowodowały zaciemnienie ich i powstanie jednego gęstego i mrocznego lasu. Nikt nie dowiódł tego na własnej skórze ale podobno lasy zamieszkują trolle, które nie za bardzo polubiły wilki. Przeważnie trolle mieszkają na zboczach lasu, lecz niektóre zamieszkują las przy wejście. Nie łatwo dostać się do jego środka gdzie ukryty jest skarb.
Wszystkie wilki w okolicy mówią o tej wyspie jakby była magiczna.To prawda i niejaka Mirell tego dowiodła.W czasie wojny rozbijającej krainę na ogniwa Mirell została porzucona na tej wyspie.Kiedy wypowiedziała, że znów chciała by być tam gdzie jej rodzina znikła z wyspy i pojawiła się w takowym miejscu. Od tamtej pory ta wyspa nosi takową nazwę.
Ogniwo Drżącej Krwi
W ich naturze nie grzeszy dobro, czy neutralność, ale samo zło. Ich obozowisko znajduje się w centrum piekła, bo one lubią żyć w gorącym żarze jakie daje im ogień, ale nie pogardzą krwią. Ktokolwiek zapuści się w ich tereny niechybnie umierają.
Tutaj znajduje się spis ogniwa.
Tutaj przeprowadzane będą wszelkie, ważne narady i zgromadzenia. A także różne posiedzenia Ogniwa.
Legendy mówią, że to legowisko jest nawiedzone. Czy naprawdę tak jest...?Pewien wilk tego dowiódł, wszedł do legowiska, a tam ujrzał ducha zmarłego przywódcy ogniwa.Miał on owinięty pysk a krew ciekła z niego gwałtownie i nie ustając.Wilk przestraszył się i od tamtej pory nikt już nie wszedł do tamtego legowiska.Jeżeli chcesz się o tym przekonać podejdź chodź do wejścia...!
Ta przystań ma za sobą długą historię. Za czasów naszych przodków ta przystań została splądrowana i opuszczona. Niektórzy dziwią się, że jeszcze istnieje. Kiedy przybyły wilki do owej krainy przystań została odnowiona i zaczęła działać.Od tamtej pory nie zmieniono jej nazwy na cześć naszych przodków
Słuchy doszły aż tutaj. Przeklęta Piramida... . Mówią tak na nią gdyż którejś pełni księżyca jeden z umarłych faraonów obudził się i rozbudził grozę a także lęk w sercach wilków owego ogniwa. Wili nie poddawały się lecz faraon znów się obudził. Jeden z nas wpadł na pomysł aby zasłonić wielką skałą wrota piramidy, tak też uczyniono.Wrota zostały zamknięte a w naszym ogniwie zapanował spokój.
Dlaczego te miejsce nosi właśnie taką nazwę? Myślę, że ma właśnie ową nazwę ze względu na hieroglify. Na jednej ze ścian w katakumbach odkryto ciąg hieroglifów.Niektórzy mówią, że to klątwa inni powiadają, że jest to mapa do skarbu.
Ogniwo Złotego Jeziora